torstai 29. huhtikuuta 2010

Tampereen Puhelin ja kusetuksen kultainen sääntö





Syylliseksi todettu, vangittu ja ammutaan aamunkoitteessa


Myönnän, älkää sanoko mitään, olen tehnyt syntiä.
Olen tilannut internet liittymän.
Lyököön minut vasamillaan maahan herra, sillä olen tehnyt syntiä!
Ja ei, en jättänyt sitä siihen..
Menin tilaamaan 24/1 Megabittisellä nopeudella varustellun liittymän...
Säälikää kurjaa...

Toisin sanoen, Tampereen Puhelimen asiakas täällä hei!

Oheisessa kuvassa, jonka kauniisti olen tähän blogiin liittänyt, demonstroin mitä olen saanut liittymästä jonka olen tilannut.
Asiaa on nyt käyty lävitse puhelimessa jo useampia kuukausia.

Ensin oli vika omissa laitteissa -> uusintaan
Sitten arveltiin vian olevan johdoissa -> uusintaan
Sen jälkeen löydettiin vika, että "Teillä tulee kupari vastaan 3 Megabitin kohdalla, ei tässä nyt ole muuta selitystä."
Tämän jälkeen puhelinsoittoja lisää, sillä mikään ei tuntunut auttavan ja uusia selityksiä suollettiin kuin suoraan "Kultaisen kusetuksen ABC" käsikirjasta.

Linjamme oltiin "pingattu" 16megabittiä sisään ja 2 ulos.
Tässä vaiheessa muistettiin myös mainita erikseen, kuinka meidän "kuparimme tulee vastaan vasta 18Megabitissä".
Kuidusta ei oikein kukaan osaa sanoa mitään.

Että näin, tervetuloa tänne Hämeeseen, meillä on ihmiset karjaa ja yritykset tökkivät sähkökepeille persuuksiin, että hähhäh, maksakaa vaan lisää.
Ja Hämäläinen senkun vetää hattua päästä ja kiitellen poistuu ovesta iloisesti ajatellen, että kyllä ne sitten palautuksissa tulevat takaisin ja hymyillen jatkaa kotiinsna syömään kylmää hernekeittoa.

1 kommentti:

  1. Kannattaa ehkä sensuroida tuosta kuvasta oma IP-osoite pois...

    VastaaPoista